WSIiZ nagrodzona w ogólnopolskim konkursie na najlepszą kampanię promocyjną 

Genius Universitatis to ogólnopolski konkurs na kreatywną kampanię rekrutacyjną uczelni. W tym roku odbyła się jego siódma edycja. Jednym z finalistów konkursu została Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie, jako jedyna uczelnia z Podkarpacia.



Ogłoszenie wyników konkursu Genius Universitatis miało miejsce podczas XXVIII Międzynarodowego Salonu Edukacyjnego 2018. W tej edycji konkursu zgłoszono ponad 120 prac z kilkudziesięciu polskich uczelni. Kapituła oceniająca składała się ze znanych specjalistów ds. marketingu m.in.: Katarzyny Dragović, założycielki Szkoły Mistrzów Reklamy, Pawła Tkaczyka, właściciela agencji brandingowej MIDEA, Jacka Szlaka, redaktora naczelnego portalu Marketing przy Kawie oraz Bianki Siwińskiej, dyrektor zarządzającej Fundacji Edukacyjnej Perspektywy.

W tegorocznej edycji konkursu w kategorii „serwis rekrutacyjny” wyróżniona została Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie, która zajęła trzecią pozycję. Na pierwszym miejscu we wspomnianej kategorii uplasowała się Uczelnia Łazarskiego w Warszawie, na drugim zaś Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie.

- Konkurs jest organizowany od siedmiu lat. W 2013 nagrodzono informator rekrutacyjny oraz gadżet promocyjny WSIiZ. Rok później, serwis rekrutacyjny. W 2016 roku doceniono nasze "Warsztaty graficzne dla maturzystów – (GRA)fika". W ubiegłym roku wyróżniono naszą reklamę prasową, promującą elitarne, jedyne takie w Polsce, studia Aviation Management (Zarządzanie Lotnictwem). W tym roku nagrodę otrzymaliśmy za serwis rekrutacyjny. – informuje Krzysztof Tokarz, p.o. dyrektora ds. Marketingu WSIiZ w Rzeszowie.

Dariusz Puzyrkiewicz, członek jury, o serwisie rekrutacyjnym WSIiZ - Bardzo przejrzysta i czytelna strona. Dużym atutem jest prowadzenie kandydata "za rękę", pomoc w zorientowaniu się, co jest dla niego polecane.
 
- Naszym celem było stworzenie serwisu, który przy takim ogromie informacji w nim zawartych byłby przejrzysty, czytelny a przede wszystkim przyjazny użytkownikom. Dlatego bardzo cieszy mnie, że właśnie elementy o tym decydujące zostały docenione przez jury konkursu - podsumowuje Oskar Kaczorowski, kierownik Działu Marketingu Interaktywnego WSIiZ.

 

W obecnej edycji konkursu można było przedstawić narzędzia marketingowe wykorzystywane w promocji uczelnianej rekrutacji na studia w roku akademickim 2017/18. Każda uczelnia mogła zgłosić pracę w takich kategoriach jak: reklama prasowa wspierająca rekrutację, event wspierający rekrutację, gadżet promocyjny, kampania w mediach społecznościowych, content marketing, rekrutacyjny serwis internetowy oraz video online.

Wyniki konkursu w poszczególnych kategoriach znajdują się tutaj.
Opublikowano: 2018-02-27